Dit is een blij gezicht - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Laura Bijkerk - WaarBenJij.nu Dit is een blij gezicht - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Laura Bijkerk - WaarBenJij.nu

Dit is een blij gezicht

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 Februari 2020 | Indonesië, Sanur

De laatste weken zijn erg druk geweest. Behalve veel duiken maken, heb ik ook gewerkt aan mijn duikvaardigheden in het zwembad, heb ik meegelopen met de voorbereiding op het instructeursexamen en had ik nog wat theorie door te akkeren. Maar het werpt zijn vruchten af! Vorige week heb ik voor het eerst een duik geleid die ik boven en onder water helemaal mocht coördineren. Dat was spannend, maar dat was heel gaaf! In het zwembad hebben we vooral de 24 basisvaardigheden geoefend die elke duiker moet beheersen, maar ik moet ze natuurlijk op instructie niveau beheersen en demonstreren. 

Vandaag heb ik mijn theorie examen gemaakt en ik ben geslaagd!!! :D vandaar het blije gezicht. Ik zou deze opleiding doen in 6 weken. Maar volgende week moet ik nog 3 onderdelen afronden en dan ben ik praktisch klaar met de PADI Divemaster opleiding. Ik ga die extra tijd gebruiken om mij voor te bereiden op het (eventuele) instructeursexamen en om ervaring op te doen als divemaster. Dan hoop ik ook iets meer tijd over te houden voor mezelf. De dagen vliegen voorbij en ik heb nog geen letter gelezen uit mijn leesboek of een serie op Netflix gekeken. 

De instructeursopleiding start half maart, dus wanneer jullie in Nederland max. 100 km/u mogen rijden op de snelweg. Ik ga sneller door mijn cursus heen dan dat ;)


  • 28 Februari 2020 - 11:25

    Alida:

    Haha, grapjas. Maar je hebt de vaart er goed in, straks twee weekjes relaxen tot je instructeurs opleiding start. Heel fijn dat het zo goed gaat en diep respect voor je behaalde resultaat.

  • 28 Februari 2020 - 11:36

    Paps:

    Nou Laus, de gang zit er mooi in dus, lekker dat het allemaal zo voorspoedig gaat! En iets meer vrije tijd is ook wel lekker, kun je misschien is wat relaxen of rond toeren op je scooter :-). Nog ruim 4 weken dan zie je Robert ook al weer, gaat het allemaal best nog wel snel. Heel veel succes met het vervolg van je opleiding!
    Dikke knuffel!

  • 28 Februari 2020 - 14:00

    Joke:

    He lieve Laura! Zo te lezen heb je het naar je zin daar, wat ontzettend fijn! Goed teken ook dat de tijd vliegt. En wat ben je goed bezig met je examens, maar ik had van jou ook niet anders verwacht

  • 28 Februari 2020 - 14:00

    Joke:

    He lieve Laura! Zo te lezen heb je het naar je zin daar, wat ontzettend fijn! Goed teken ook dat de tijd vliegt. En wat ben je goed bezig met je examens, maar ik had van jou ook niet anders verwacht

  • 28 Februari 2020 - 14:00

    Joke:

    He lieve Laura! Zo te lezen heb je het naar je zin daar, wat ontzettend fijn! Goed teken ook dat de tijd vliegt. En wat ben je goed bezig met je examens, maar ik had van jou ook niet anders verwacht

  • 28 Februari 2020 - 14:00

    Joke:

    He lieve Laura! Zo te lezen heb je het naar je zin daar, wat ontzettend fijn! Goed teken ook dat de tijd vliegt. En wat ben je goed bezig met je examens, maar ik had van jou ook niet anders verwacht

  • 28 Februari 2020 - 14:01

    Joke:

    He lieve Laura! Zo te lezen heb je het naar je zin daar, wat ontzettend fijn! Goed teken ook dat de tijd vliegt. En wat ben je goed bezig met je examens, maar ik had van jou ook niet anders verwacht

  • 28 Februari 2020 - 14:22

    Pake En Beppe.:

    Hallo Lieve Laura. . Ha..... Daar ben je weer. Wij kijken elke avond even op de computer of er wat nieuws opstaat. Als wij op bed gaan ben jij al weer druk bezig. Maar wat een geweldig verhaal hé en geslaagd Geweldig Prachtig hoor. Wij zijn trots op jou hoor. Nu nog 4 weken komt Robert die kant uit en dan samen heerlijk genieten van de omgeving dat heb je dubbel en dwars verdient. maar dat weten wij ook wel....
    Lieverd heel veel succes en tot later doeiiii

  • 28 Februari 2020 - 15:29

    Francisca:

    Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat, lieve Laura! Zo te lezen geniet met je volle teugen. Zet hem op! Je kunt het. Heel veel plezier. Tot horens!

  • 01 Maart 2020 - 12:12

    Oma Van Der Heide En Tante Carolina:

    Hallo Laura,

    Ik ben bij oma en lees jou reis verslagen. We hebben net jou moeder gesproken, en zijn nu volledig op de hoogte. Fijn dat het zo goed met jou gaat....Liefs van ons.

  • 04 Maart 2020 - 12:01

    Taddy:

    Hé Topper, van harte hoor met het behalen van je examen.
    Leuk om je verslagen te lezen.
    Hartelijke groet uit Zwolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 09 Juli 2019
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 7742

Voorgaande reizen:

10 Februari 2020 - 01 Augustus 2020

Duikopleiding op Bali

11 Februari 2013 - 24 Juni 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: