Keep in touch! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Laura Bijkerk - WaarBenJij.nu Keep in touch! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Laura Bijkerk - WaarBenJij.nu

Keep in touch!

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Januari 2020 | Nederland, Groningen

Met het visum binnen en en de koffer al half ingepakt kan ik me nu echt focussen op mijn vertrek.
Natuurlijk weet ik al weken over hoeveel dagen mijn vliegtuig opstijgt, maar nu ik in mijn laatste werkweek zit voelt het toch heel definitief allemaal.

Ik vind het leuk om af en toe een verhaaltje te typen op deze blog. Ik zal natuurlijk niet altijd tijd hebben om ellenlange epistels te typen (zo'n IPad typt ook niet lekker). Dus ik dacht: laat ik toch maar opnieuw een Facebook-account aanmaken om af en toe eens wat foto's en een kattebelletje te plaatsen. Ga ik ook nog een beetje met de tijd mee.

Je kunt me toevoegen door te zoeken op: Laura Op Reis


  • 09 Februari 2020 - 15:37

    Paps:

    Hey Laus, Nog een nachtje te gaan en dan gaat het avontuur beginnen.
    Voor jou een spannende gebeurtenis, maar natuurlijk ook voor Robert en je naaste familie.
    Je had gisteren een heel leuk afscheidsfeestje georganiseerd. We wensen je morgen een goede reis toe, en we zien tzt wel eens wat foto´s voorbij komen. Een dikke knuffel van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 09 Juli 2019
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 7730

Voorgaande reizen:

10 Februari 2020 - 01 Augustus 2020

Duikopleiding op Bali

11 Februari 2013 - 24 Juni 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: