Aankomt in Port Alfred - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Laura Bijkerk - WaarBenJij.nu Aankomt in Port Alfred - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Laura Bijkerk - WaarBenJij.nu

Aankomt in Port Alfred

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hoi lieve allemaal!

Even een korte update om te laten weten dat ik inmiddels veilig geland ben in Zuid-Afrika. Na een reis- en wachttijd van 27 uur was ik best een beetje moe toen ik aankwam op de campus gistermiddag. Ik had alleen geen tijd om daar lang aan te denken, want er waren genoeg indrukken en prikkels om me heen. Het is momenteel 27 graden hier. Heerlijk weer voor een korte broek en een shirtje! Ook ’s avonds is het goed te doen om tot een uurtje of 12 biertjes te drinken als inwijding… :)
Mijn kamer bevindt zich op ±150 meter afstand van de campus. Er is daar een appartement (Bottmill) gebouwd met 2 verdiepingen. De binnenplaats is een soort plaatselijk jungle. Daar staat een grote boom, en ’s ochtends kun je daar aapjes zien. Ik zit op de bovenste verdieping in een kamer met een Duits meisje. Het is een vrij kleine kamer, ongeveer 16 m², maar ik vermaak me daar wel.

Ik merk wel dat ik achter de feiten aanloop, gezien de rest van de groep hier al een week eerder was. Ik weet nog niet hoe alles hier werkt, en wie wie is. Maar aan de andere kant ben ik ook wel plannen aan het maken. Morgen een grote braai met alle huisgenoten (± 50 personen) en hopelijk dit weekend al erop uit voor een tripje…

Groetjes uit het zonnige (en een beetje benauwde) Zuid-Afrika!



  • 12 Februari 2013 - 21:21

    Alida:

    He Laura, wat fijn dat je het nu al zo goed naar je zin hebt.
    Je zit vol plannen en die ga je vast allemaal uitvoeren.
    Wat een ervaringen zal je opdoen, genieten maar!!!

  • 14 Februari 2013 - 13:06

    Oma En Opa:

    Lieve Laura,

    Wij hebben kennis genomen van jou eerste verslag.
    Zijn blij dat je de reis goed hebt volbracht en wensen je daar nog veel mooie maanden toe.
    Veel liefs, Oma en Opa.

  • 17 Februari 2013 - 17:29

    Tanne:

    Aapjes!? :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 09 Juli 2019
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 7740

Voorgaande reizen:

10 Februari 2020 - 01 Augustus 2020

Duikopleiding op Bali

11 Februari 2013 - 24 Juni 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: