Afscheid van Nederland - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Laura Bijkerk - WaarBenJij.nu Afscheid van Nederland - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Laura Bijkerk - WaarBenJij.nu

Afscheid van Nederland

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Februari 2013 | Nederland, Leeuwarden

Goed jongens, het is bijna zover! Over precies een week zal ik landen in Port Elizabeth en van daaruit naar Port Alfred toe gaan.
Afgelopen weekend heb ik met vrienden en familie stil gestaan bij het afscheid. Of nouja, stilstaan.. ik heb van de adrenaline en opwinding alleen maar gerend en gestuiterd. Ik vond het een geslaagde party! En ik heb zulke mooie dingen gekregen! Mijn ouders hebben mij samen met naaste familie en vrienden een digitale camera gegeven met 24x optische zoom. Erg nice als die leeuwen zich gaan verstoppen op honderd meter afstand! Verder wil ik iedereen bedanken voor de mooie, originele cadeaus! Ik hoop dat alles in de koffer(!) past..
Deze week staat in het teken van afscheid en een nieuw begin, maar mijn hoofd kan dat nog niet helemaal juist plaatsen. Ik ben bewust afscheid aan het nemen, maar omdat ik nog niet weet wat er in Zuid-Afrika op me wacht lijkt dat 'nieuwe begin' nog zover weg. Maar goed, ik moet eerst de vliegreis maar eens zien door te komen. 23 uur is niet niks!

  • 14 Februari 2013 - 08:15

    Frans:

    Hallo Laura,

    Ik denk dat je op dit moment al in Zuid Afrika zit.
    Het enige wat ik je kan meegeven is:
    Eet, drink en leef als een zuid afrikaanse en laat alle nederlandse gewoonten gewoon thuis.
    Als je dat doet dan integreer je heel snel, ik denk dat je daar wel toe in staat bent.
    Maak er iets moois van.

    Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 09 Juli 2019
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 7687

Voorgaande reizen:

10 Februari 2020 - 01 Augustus 2020

Duikopleiding op Bali

11 Februari 2013 - 24 Juni 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: